SETRIDIT_PODLE: NAZEV_TITULU | JMENO_AUTORA | DATA_ZAHAJENI_PRODEJE
Jan Novák: Sulpicia (Amores Sulpiciae) - pro 4 ženské hlasy na texty Albia Tibulla Tereza Surovíková: Zrání lásky - cyklus tří skladeb pro pětihlasý ženský sbor a cappella na stejnojmenný biblický text - Píseň písní č. 2 Karel Bendl: V přírodě - dvanáct dvojzpěvů na slova Vítězslava Hálka
Lucie Sedláková Hůlová - housle, Martin Sedlák - violoncello
Jaroslav Tůma, varhany
Štěpán Filípek: violoncello Sára Medková: klavír
Ivana Bilej Brouková: soprán, Markéta Cukrová: mezzosoprán, Hipocondria Ensemble, um. vedoucí Jan Hádek Na svatovítském kůru zněla italská hudba pravidelně, což nebylo nic výjimečného, protože Itálie udávala tón prakticky po celé 18. století a italská hudba, či alespoň skladby v italském střihu, tvoří součást téměř všech českých hudebních archivů této doby. Pozoruhodné je však množství a zejména výběr skladeb, které se u sv. Víta dochovaly...
České a moravské pastorely 18. století Victoria Ensemble umělecké vedení Viktorie Kaplanová
ASTOR PIAZZOLLA: Historie tanga, Oblivion CHRISTOPH WILLIBALD GLUCK: Tanec fúrií, z opery “Orfeus a Euridika” PAUL AGRICOLE GENIN: Benátský karneval SIGFRID KARG-ELERT: Sonáta fis moll pro sólovou flétnu, op. 140 CHARLES GOUNOD: Ave Maria
Yoshimi Oshima: flétna Jaroslav Tůma: cembalo, varhany