Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Paul Giger: housle, housle d’amore; Marie-Louise Dähler: cembalo, varhanní pozitiv; Pudi Lehmann: perkuse, gongy; Franz Vitzthum: alt; Carmina Quartett
Dream; The Wonderful Widow of Eighteen Springs; The Unavailable Memory of; A Flower; Music for Marcel Duchamp; Experiences No. 2 ; A Room; Three Songs; Two Pieces for Piano; Five Songs; Prelude for Meditation; She is Asleep; Nowth Upon Nacht; Dream (var.)
Alexei Lubimov: klavír, preparovaný klavír Natalia Pschenitschnikova: hlas
Heinz Holliger: hoboj, hoboj d’amore; Anita Leuzinger: violoncello; Anton Kernjak: klavír Robert Schumann Sechs Stücke in kanonischer Form op.56 Drei Romanzen für Oboe und Klavier op.94 Heinz Holliger Romancendres für Violoncello und Klavier Robert Schumann III Intermezzo. Bewegt doch nicht zu schnell (aus: FAE Sonate Nr. 3 in a-Moll, WoO2) Sonate Nr. 1 für Pianoforte und Violine in a-Moll op.105
Kim Kashkashian: viola, Robert Levin: piano
Thomas Tallis, Christopher Tye, John Sheppard latinská církevní hudba v Anglii 16. století Po enormním úspěchu jejich nahrávky Bachových motet se pozornost Hilliardů obrátila k anglické renesanci. Všichni tři, zde uvedení autoři, úzce spjatí s královskou kaplí, byli mistři v polyfonii. Tallis inspiroval Hilliardy již v roce 1986, kdy natočili slavné album s jeho Lamentacemi Jeremiáše a později se k němu vrátili ještě v projektu Mnemosyne s Janem Garbarkem.
Anja Lechner: violoncello