Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Alexander Lonquich: piano, Auryn Quartet, Ora Rotem Nelken: piano
Arditti Quartet [Irvine Arditti: housle, Graeme Jennings: housle, Garth Knox: viola, Rohan de Saram: violoncello], Dietrich Fisher-Dieskau: mluvené slovo
"...über ein Verschwinden Klangschatten" (3. smyčcový kvartet) "...fragment..." Pět epigramů pro smyčcové kvarteto (2. smyčcový kvartet) Introspezione, Documentation pro smyčcové kvarteto (1. smyčcový kvartet) "...sich verlierend" pro smyčcové kvarteto a mluvené slovo (4. smyčcový kvartet)
Frances-Marie Uitti: violoncello, Paul Griffiths: hlas
Unikátní projekt představující cellistku Frances-Marie Uitti a spisovatele Paula Griffithse poprvé na společném CD a je zároveň jejich interpretačním debutem na labelu ECM. Uitti, v Chicagu narozená cellistka finského původu je jednou z důležitých postav Nové hudby, inovující a vymýšlející mnoho nových hráčských technik pro svůj nástroj. Své skladby pro ní napsalo mnoho velkých skladatelů naší doby, mj. Cage, Scelsi, Carter, Nono, Xenakis či Kurtág (viz. Ligatura – Message to Frances-Marie z Musik für Streichinstrumente, kterou jí věnoval). Jméno Paula Griffithse je posluchačům ECM New Series známé díky jeho libretu pro operu What Next? Elliota Cartera. Tento Welšan je tak dobře znám a velmi respektován coby spisovatel o hudbě. Své kritické úvahy otiskly the Times, the New York Times a the New Yorker; mnoho jeho knih o hudbě bylo také přeloženo do řady jazyků. Na albu there is still time s podtitulem “Scény pro mluvený hlas a cello” čte Griffiths provázený Uittiným violoncellem svůj psaný materiál zpracovávající pouze slova vyřčená Shakespearovou Ofélií.
Dietburg Spohr: mezzosoprán, Brigitta Zehetner: mezzosoprán, Andrea Baader: soprán, Rita Huber: soprán, Dzuna Kalnina: alt, Rica Rauch: alt
Erich Hobarth: housle, Thomas Demenga: violoncello, Thomas Larcher: piano
The Hilliard Ensemble
Anja Lechner: violoncello François Couturier: klavír