Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Morton Feldman (1926-1987): Spring of Chosroes (1978) Bernd Alois Zimmermann (1918-1970): Sonate für Violine und Klavier (1950) Arnold Schönberg (1874-1951): Phantasy for Violin with Piano accompaniment, op. 47 (1949) Iannis Xenakis (1922-2001): Dikhthas (1979)
Carolin Widmann: housle, Simon Lepper: klavír
Risonanza, Songs to go with the lute, Duettini, Six love songs, Ordo modalis, Greek dicitionary Kateřina Englichová: harfa, Jana Tetourová: mezzosoprán Jaroslav Šaroun: klavír, Jan Machat: flétna, Radek Hrabě: hoboj
László Hortobágyi: syntezátory, počítače, György Kurtág jr.: syntezátory, Miklós Lengyelfi: kontrabas, efekty
Elektronická hudba syna slavného maďarského soudobého skladatele.
Thomas Demenga: violoncello, Derek Lee Ragin: kontratenor, Dennis Russell Davies: klavír, Stuttgarter Kammerorchester, řídí Dennis Russell Davies
Silná hudba těchto dvou nových skladeb - Valse Boston pro klavír a smyčce a Diplipito pro violoncello, kontratenor a orchestr gruzínského skladatele vyplňuje čtyřletou mezeru od vydání posledního alba Magnum Ignotum. Premiérová nahrávka vznikala, tak jako obvykle, za přímé účasti skladatele. Valse Boston pro klavír a smyčce (z roku 1996) vznikl na přímou objednávku stuttgartského orchestru a Kancheli ji věnoval jeho dirigentu Dennisi Russellu Daviesovi, který je zároveň sólistou na klavír. Oba jsou dávnými přáteli a byl to Davies, který jako první “ze západu” objevil sílu Kancheliho skladeb. Pro label New Series již dříve dirigoval Trauerfarbenes Land, Caris Mere, Abii ne viderem a Vom Winde beweint. Významnými sólisty ve skladbě Diplipito (z roku 1997) jsou - posluchačům ECM dobře známý Thomas Demenga a zde nová tvář, americký kontratenorista Derek Lee Ragin, věnující se úspěšně jak staré hudbě, tak i novým kompozicím. Album Valse Boston/Diplipito je prvním ze dvou Kancheliho CD plánovaných k vydání v roce 2004. To druhé Time … and Again, s Gidonem Kremerem, Olegem Maisenbergem, Kremeratou Balticou a the Bridge Ensemble vyjde na podzim. Vše nasvědčuje tomu, že v letošním roce bude Kancheliho hudba “populární”.
Heinz Holliger: hoboj, anglický roh, klavír; Marie-Lise Schüpbach: anglický roh, hoboj; Ernesto Molinari: basový klarinet, kontrabasový klarinet; Sarah Wegener: soprán; Philippe Jaccottet: vypravěč
Antonio Vivaldi / J.S. Bach: Largo from Concerto No. 4; Alfred Schnittke: Five Aphorisms; Giya Kancheli: Piano Pieces nos. 15 and 23; Rodion Shchedrin: Diary - Seven Pieces; Arvo Pärt: Variationen zur Gesundung von Arinuschka; Wolfgang Rihm: Zwiesprache; Alessandro Marcello / J.S. Bach: Adagio from Concerto No. 3 Anna Gourari: klavír
Carmina Quartett, Aequatuor, Aria Quartett 2. Smyčcový kvartet "mit kleinen Wellen an jedem Blattrand (wie eines Windes Lächeln)" (2003)
Euridice singt (2001-2003/04) scéna pro soprán, hoboj, violoncello, klavír a CD
1. Smyčcový kvartet (2001/02)
Praha, Starck 1702 – kostel sv. Františka Georg Muffat (1653–1704): Toccata duodecima et ultima Josef Seger (1716–1782): Toccaty a fugy Český Krumlov, Christeindl-Wollers 1682 – kostel Božího Těla Georg Muffat (1653–1704): Toccata decima Jakub Janšta (1979): Improvizace – Partita Wien, anonym 1739 – kostel sv. Karla Jan Křtitel Vaňhal (1739–1813): Fuga C dur, F dur Jakub Janšta (1979): Improvizace – Physharmonica Jan Křtitel Kuchař (1751–1829): Fantasie d moll Karlovy Vary, Zaus 1899 – kostel sv. Máří Magdalény Johannes Brahms (1833–1897): Es ist ein Ros‘ entsprungen, Herzlich tut mich erfreuen Chlum Sv. Maří (Maria-Kulm), Zaus 1895 – poutní kostel Nanebevzetí Panny Marie Adolf Hesse (1809–1863): Einleitung, Thema und Variationen in A dur, op. 47 Tachov, Rieger 1929 – kostel Nanebevzetí Panny Marie Max Reger (1873–1916): Fantasie und Fuge d moll, op. 135b Jakub Janšta, varhany