Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Carmina Quartett, Aequatuor, Aria Quartett 2. Smyčcový kvartet "mit kleinen Wellen an jedem Blattrand (wie eines Windes Lächeln)" (2003)
Euridice singt (2001-2003/04) scéna pro soprán, hoboj, violoncello, klavír a CD
1. Smyčcový kvartet (2001/02)
Praha, Starck 1702 – kostel sv. Františka Georg Muffat (1653–1704): Toccata duodecima et ultima Josef Seger (1716–1782): Toccaty a fugy Český Krumlov, Christeindl-Wollers 1682 – kostel Božího Těla Georg Muffat (1653–1704): Toccata decima Jakub Janšta (1979): Improvizace – Partita Wien, anonym 1739 – kostel sv. Karla Jan Křtitel Vaňhal (1739–1813): Fuga C dur, F dur Jakub Janšta (1979): Improvizace – Physharmonica Jan Křtitel Kuchař (1751–1829): Fantasie d moll Karlovy Vary, Zaus 1899 – kostel sv. Máří Magdalény Johannes Brahms (1833–1897): Es ist ein Ros‘ entsprungen, Herzlich tut mich erfreuen Chlum Sv. Maří (Maria-Kulm), Zaus 1895 – poutní kostel Nanebevzetí Panny Marie Adolf Hesse (1809–1863): Einleitung, Thema und Variationen in A dur, op. 47 Tachov, Rieger 1929 – kostel Nanebevzetí Panny Marie Max Reger (1873–1916): Fantasie und Fuge d moll, op. 135b Jakub Janšta, varhany
Horacio Lavandera: klavír
Heinz Holliger: hoboj, hoboj d’amore; Anita Leuzinger: violoncello; Anton Kernjak: klavír Robert Schumann Sechs Stücke in kanonischer Form op.56 Drei Romanzen für Oboe und Klavier op.94 Heinz Holliger Romancendres für Violoncello und Klavier Robert Schumann III Intermezzo. Bewegt doch nicht zu schnell (aus: FAE Sonate Nr. 3 in a-Moll, WoO2) Sonate Nr. 1 für Pianoforte und Violine in a-Moll op.105
Reto Bieri: klarinet Meta4 Quartet – Antti Tikkanen: housle; Minna Pensola: housle; Atte Kilpeläinen: viola; Tomas Djupsjöbacka: violoncello
Böse Zellen pro klavír a orchestr Still pro violu a orchestr Madhares pro smyčcový kvartet
Till Fellner: klavír, Kim Kashkashian: viola, Diotima Quartet Münchener Kammerorchester řídí Dennis Russell Davies
Miranda Cuckson: housle; Blair McMillen: klavír
Michelle Makarski: housle, Ronald Copes: viola
Citlivě zkomponované album představující tři sonáty pro sólové housle barokního mistra Guiseppe Tartiniho a dvě skladby současného amerického skladatele Donalda Crocketta (*1951). Americká houslistka polsko-italského původu, Michelle Makarski hraje na moderním nástroji zřídka prováděného pozdního Tartiniho s obrovskou virtuozitou, ale zároveň s vnitřní krásou zachovávající často melancholickou atmosféru. Repertoár je součástí pokračující ECM produkce s barokní houslovou literaturou. Obě efektní soudobé kompozice pocházející od jednoho z nejúspěšnějších amerických skladatelů dneška jsou nahrány ve světové premiéře. Titulní To be Sung in the Water je introvertní duo pro housle a violu hrané na struny s dusítky. ECM diskografie zahrnuje s Michelle Makarski již několik nahrávek: Bridge of Light s díly Keithe Jarretta, Caoine, Elogio per un´ombra; spoluúčinkuje také na albech Tomasze Stanka From the Green Hill a Stephena Hartkeho Tituli / Cathedral in the Thrashing Rain.