Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Jana Lewitová: zpěv, viola, harfička, Vladimír Merta: zpěv, loutny, barytonová kytara, 12strunná kytara, brač, viola da gamba, flétny, perkuse a hosté – Zdenka Kopečná: zpěv, Hana Fleková: viola da gamba
+ Litaniae Xaverianae, ZWV 15
Gabriela Eibenová, Hana Blažíková – soprán, Jacob Huppmann – alt, Jaroslav Březina – tenor, Tomáš Král, Marian Krejčík – bas
Ensemble Inégal, Pražští barokní sólisté, řídí Adam Viktora
Graupner, Bach J.S., Bach C.P.E., Štěpán, Mozart, Howells
Jaroslav Tůma - klavichord, Johann Christoph Georg Schiedmayer, 1787
Anima mea dilecta, Sonata 1 - 3, Threnodia hujus temporis, Parthia amabilis, Arietta cordialis World premiere recording Hana Blažíková – soprán; Marta Fadjevičová – soprán; Hasan El-Dunia – alt; Marek Olbrzymek – tenor; Michael Pospíšil – bas La Gambetta Elen Machová – housle, viola, viola da gamba; Věra Mikulášková – viola da gamba; Monika Knoblochová – virginal; Miloslav Študent – arciloutna; Karel Mňuk – klarina; Jaroslav Rouček – klarina; Martin Kalista – housle; Chiara Granata – trojřadá harfa; Pietro Prosser – galizona, barokní kytara; Dennis Brauer Iversen – violon; Adam Viktora – varhanní positiv; Petr Kalousek – barokní timpány
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.