Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Keith Jarrett: piano, soprán saxofon, basová zobcová flétna, celesta, bubny osi Dewey Redman: tenor saxofon, perkuse Charlie Haden: kontrabas Paul Motian: bicí nástroje, perkuse
Chick Corea: klavír reedice Improvisations Vol. 1&2 / Children Songs
Louis Sclavis: klarinety Dominique Pifarély: housle Vincent Courtois: violoncello
Julia Hülsmann: klavír Marc Muellbauer: kontrabas Heinrich Köbberling: bicí nástroje
Keith Jarrett: piano; Gary Peacock: kontrabas; Jack DeJohnette: bicí
Nejúspěšnější klavírní trio na světě vydává k 25. výročí svého trvání album s hudbou z tzv. Great American Songbook. Nahrávka vychází zároveň na CD i jako 2LP (180g). Je to poprvé po 15 letech, kdy ECM vydávají vinyl!
Enrico Rava: trubka; Mark Turner: tenor saxofon; Stefano Bollani: piano; Larry Grenadier: kontrabas; Paul Motian: bicí
Magická evropsko-americká spolupráce byly zaznmenána v hlavním městě světového jazzu v únoru 2008, produkována Manfredem Eicherem. Nahrávka vychází také jako vinyl na 2LP (180g).
Své páté album natočili bratři Julian a Roman Wasserfuhrové v newyorském Brooklynu s pomocí amerických přátel Donnyho McCaslina , Tima Lefebvra a Natea Wooda. Jejich původních kompozic doplňují skladby Stinga a skupiny Tokio Hotel.
Julian Wasserfuhr: trubka, Roman Wasserfuhr: piano, marimba, Donny McCaslin: tenor saxofon, Tim Lefebvre: kontrabas, baskytara, Nate Wood: bicí
This three CD box brings together music recorded for ECM by Eberhard Weber’s band Colours: the albums “Yellow Fields” (1975), “Silent Feet” (1977) and “Little Movements” (1980). Throughout the six years of its existence, Colours was one of the most popular ensembles on the European jazz touring circuit – although Weber has always stressed the group’s conceptual distance from a jazz mainstream. Many idiomatic elements were combined in Colours’ stylistic mix. The group’s sound-world consciously extended the palette proposed by “The Colours of Chlo?”, Weber’s prize-winning ECM disc of 1974. As the innovative German bassist explains in the liner notes, “there were various aspects to the [Chlo?] session, from the reflective European or chamber music side of the writing, to some jazz-rock and a kind of pictorial play with minimalism. Eventually, all these aspects would be developed in Colours.”