Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Zehetmair Quartett – Thomas Zehetmair: housle, Kuba Jakowicz: housle, Ruth Killius: viola, Ursula Smith: violoncello
Thomas Demenga: violoncello, Thomas Zehetmair: housle, Christoph Schiller: viola
Johann Sebastian Bach: Suita d moll, č.2 pro violoncello Bernd Alois Zimmermann: Sonáta pro housle, Sonáta pro violu, Sonáta pro violoncello
Thomas Demenga: violoncello, Asako Urushihara: housle, Teodoro Anzellotti: akordeon, Aurele Nicolet: flétna, Heinz Holliger: hoboj, Hansheinz Schneeberger: housle, Thomas Larcher: piano
Alexander Lonquich: piano, Auryn Quartet, Ora Rotem Nelken: piano
Arditti Quartet [Irvine Arditti: housle, Graeme Jennings: housle, Garth Knox: viola, Rohan de Saram: violoncello], Dietrich Fisher-Dieskau: mluvené slovo
"...über ein Verschwinden Klangschatten" (3. smyčcový kvartet) "...fragment..." Pět epigramů pro smyčcové kvarteto (2. smyčcový kvartet) Introspezione, Documentation pro smyčcové kvarteto (1. smyčcový kvartet) "...sich verlierend" pro smyčcové kvarteto a mluvené slovo (4. smyčcový kvartet)
Leonidas Kavakos: housle, Péter Nagy: klavír
Igor Stravinsky: Koncertantní duo pro housle a klavír Johann Sebastian Bach: Partita č. 1 h moll pro sólové housle, BWV 1002 Igor Stravinsky: Italská suita pro housle a klavír Johann Sebastian Bach: Sonata č. 1 g moll pro sólové housle, BWV 1001
Frances-Marie Uitti: violoncello, Paul Griffiths: hlas
Unikátní projekt představující cellistku Frances-Marie Uitti a spisovatele Paula Griffithse poprvé na společném CD a je zároveň jejich interpretačním debutem na labelu ECM. Uitti, v Chicagu narozená cellistka finského původu je jednou z důležitých postav Nové hudby, inovující a vymýšlející mnoho nových hráčských technik pro svůj nástroj. Své skladby pro ní napsalo mnoho velkých skladatelů naší doby, mj. Cage, Scelsi, Carter, Nono, Xenakis či Kurtág (viz. Ligatura – Message to Frances-Marie z Musik für Streichinstrumente, kterou jí věnoval). Jméno Paula Griffithse je posluchačům ECM New Series známé díky jeho libretu pro operu What Next? Elliota Cartera. Tento Welšan je tak dobře znám a velmi respektován coby spisovatel o hudbě. Své kritické úvahy otiskly the Times, the New York Times a the New Yorker; mnoho jeho knih o hudbě bylo také přeloženo do řady jazyků. Na albu there is still time s podtitulem “Scény pro mluvený hlas a cello” čte Griffiths provázený Uittiným violoncellem svůj psaný materiál zpracovávající pouze slova vyřčená Shakespearovou Ofélií.