Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Mše op. 86, Tři duchovní zpěvy, op.19b , Preludia a fugy pro varhany (1859) · nahráno v autentickém prostředí kaple zámku v Lužanech · mše zachovává původní instrumentaci, tedy 4 sólové hlasy, smíšený sbor a varhany (oproti pozdější verzi se symfonickým orchestrem) Gabriela Viktorová (Eibenová): soprán, Markéta Cukrová: alt, Jaroslav Březina: tenor, Mathias Gerchen: bas Ensemble Inégal řídí a na varhany hraje Adam Viktora
Ve své době dlouho očekávaný první CD projekt písničkáře Vladimíra Merty po roce 1989.
Risonanza, Songs to go with the lute, Duettini, Six love songs, Ordo modalis, Greek dicitionary Kateřina Englichová: harfa, Jana Tetourová: mezzosoprán Jaroslav Šaroun: klavír, Jan Machat: flétna, Radek Hrabě: hoboj
Ivan Ženatý: housle (mistrovský nástroj Princ Oranžský od Guiseppe Guarneriho del Gesu, 1743) Zuzana Růžičková: cembalo (Jan Bečička Stanislav Hüttl, podle modelu Pascala Taskina ,1769 Paříž) Petr Hejný: viola da gamba (R. Langhammer, 1970, kopie německého originálu) Nahrávka Bachových méně známých sonát dává nahlédnout do tvorby nejen Bacha otce, ale i jeho synů. Ač skladby byly původně připsány Johannu Sebastianovi a dostaly i katalogová čísla BWV, dnes se muzikologové domnívají, ľe autory některých z nich mohli být i jeho synové. Jisté zpochybnění autorství v ľádném případě neumenąuje jejich krásu, která je umocněna virtuosním přednesem všech hráčů.
Kryštof Lecian: violoncello, Jan Niederle: klavír Frankova sonáta A dur i Blochovo Schelomo patří k vrcholům světové cellové literatury pro efektní působení na posluchače i pro velké interpretační nároky. Nahrávka je záznamem strhujícího koncertu bez jediného střihu a přitom po stránce interpretační i zvukové snese ty nejpřísnější srovnání s kteroukoliv studiovou nahrávkou. Violoncellista Kryštof Lecian byl pro svoji hráčskou virtuozitu zařazen ve svých 24 letech do slovníku světových muzikantů How in Music and Musicinan - Cambridge.
Jana Herajnová: housle (Felicce Beretta, 1779) Nahrávka všech 24 Paganiniho capriccií v podání Jany Herajnové, sólistky Českého noneta. Interpretační přístup houslistky i dobové italské housle se střívkovými strunami vytvářejí autentický zvuk nahrávky, která nás zavede do hudebních salónu začátku 19. století.