Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Alban Berg: Sonáta, Op. 1 Leoš Janáček: V mlhách Franz Liszt: Sonáta h moll
Dénes Várjon: klavír
Juliane Banse: soprán, Aleksandar Madžar: klavír
Alban Berg: Sieben frühe Lieder (1905–1908), Jugendlieder (1904-08), Zwei Lieder – Schließe mir die Augen beide (1900), Schließe mir die Augen beide (1925)
Karl Amadeus Hartmann: Lamento (1955)
Michelle Makarski: housle, Thomas Larcher: piano
Lucianio Berio: Lied (1983); Heinz Holliger: Contrechant (2007), Rechant (2008); Salavtore Sciarrino: Let me die before I wake (1982); Elliott Carter: Gra (1993); Péter Eötvös: Derwischtanz (1993/2001); Gergely Vajda: Lightshadow-trembling (1993)
Reto Bieri: klarinet
Orchestra della Svizzera italiana řídí Dennis Russell Davies Pablo Marquez: kytara
Voci Grido del venditore di pesce Canzuna Lamento per il Venerdi Santo Novena di Natale Ninna nanna Canto Salinari Naturale
Kim Kashkashian - viola Vienna Radio Symphony Orchestra, řídí Luciano Berio Robyn Schulkowsky - perkuse
John Holloway: barokní housle, Aloysia Assenbaum: varhany, Lars Ulrik Mortensen: cembalo
CD nahrávka Der Türken Anmarsch zúročuje 14 let práce anglického houslisty Johna Hollowaye na Biberově hudbě a vychází v době 300. výročí úmrtí tohoto velkého barokního skladatele, rodáka z Kroměříže. Biber doslova omračuje novou generaci interpretů hloubkou své hudby, svými experimenty s neobvyklými laděními (tzv. scordaturami) a svoji virtuozitou. John Holloway, zakladatel London Classical Players či sólista Academy of Ancient Music, Taverner Consort a Freiberger Barockorchester, je jedním z pionýrů na poli historicky poučené interpretace. Dánský cembalista Lars Ulrik Mortensen je vedle sólových a pedagogických aktivit (nedávno jsme jej měli možnost vidět v Praze v roli dirigenta Evropského barokního orchestru) uměleckým vedoucím souboru Concerto Copenhagen. Album je věnováno památce varhanice Aloysie Assenbaum, Hollowayově manželce, která zemřela pár měsíců po natáčení.