Setřídit podle: Název titulu | Jméno autora | data_zahajeni_prodeje
Johann Sebastian Bach, Dietrich Buxtehude, Johann Caspar Ferdinand Fischer, Johann Erasmus Kindermann, Nicolas Lebègue, Johann Pachelbel, Hieronymus Praetorius, Heinrich Scheidemann, Samuel Scheidt, Jean Titelouze, Jaroslav Tůma V chorálech spoluúčinkují Pavel Šmolík a Schola Cantorum Pilsensis. Nástroj postavil Tobias Fleck v roce 1712, obnovu dokončil letos borovanský varhanář Vladimír Šlajch.
stylové varhanní kompozice Jaroslava Tůmy inspirované slavným vokálním dílem Adama Václava Michny (výběr z České mariánské muziky, 1647) varhany z Kruhu (1627) – Dóm sv. Štěpána, Litoměřice
Händel, Pergolesi, Porpora, Vinci David Cizner: chlapecký soprán Hipocondria ensemble – Jan Hádek: housle, Petra Ščevková: housle, František Kuncl: viola, Ondřej Michal: violoncello, Tadeáš Messany: kontrabas, Petra Ambrosi: hoboj, Inge Marg: hoboj, Jana Švadlenková: přirozený lesní roh, Hana Suková: přirozený lesní roh, Jan Krejča: teorba, Filip Dvořák: cembalo
Jana Lewitová: zpěv, viola, harfička, Vladimír Merta: zpěv, loutny, barytonová kytara, 12strunná kytara, brač, viola da gamba, flétny, perkuse a hosté – Zdenka Kopečná: zpěv, Hana Fleková: viola da gamba
Anima mea dilecta, Sonata 1 - 3, Threnodia hujus temporis, Parthia amabilis, Arietta cordialis World premiere recording Hana Blažíková – soprán; Marta Fadjevičová – soprán; Hasan El-Dunia – alt; Marek Olbrzymek – tenor; Michael Pospíšil – bas La Gambetta Elen Machová – housle, viola, viola da gamba; Věra Mikulášková – viola da gamba; Monika Knoblochová – virginal; Miloslav Študent – arciloutna; Karel Mňuk – klarina; Jaroslav Rouček – klarina; Martin Kalista – housle; Chiara Granata – trojřadá harfa; Pietro Prosser – galizona, barokní kytara; Dennis Brauer Iversen – violon; Adam Viktora – varhanní positiv; Petr Kalousek – barokní timpány
Koncerty g moll - h moll - f moll - G dur „Však víte, že Benda je mi z luteránských skladatelů nejmilejší,“ píše z Mannheimu W.A.Mozart svému otci… Benda byl typickým dítětem své doby - kultivovaný intelektuálním luteránským prostředím a hluboce zasažený nejdříve francouzským osvícenstvím a poté především uměleckou revoltou Sturm und Drang. Jeho hudební řeč vykrystalizovala do své vrcholné podoby v sedmdesátých letech osmnáctého století, kdy také napsal většinu svých nejdůležitějších děl včetně cembalových koncertů.